Wednesday, February 10, 2010

NIK MOHD HANIS


ding dong ding dong ! Heee :))
kebosanan, aku update je blog malam malam bute .
tepat jam 12.0oam, dah 10hb upenye .
aku tak suke sebenarnye biler sampai 10hb neyh .
why ea ?
biler 10hb je aku teringat pade seseorang .
whos ???? Hha :D
ex-pacar paling latest !
meh meh aku sertakan gambar :
^^yang kanan le ex-pacar aku. HHA :D
to AmmAR ALFIAN AZIZ :
( HHA :D macam la dye tengok blog aku ! tapi aku tetap nak cakap )
gambar kau sume susah gila nak carik !
yang de gambar dengan awek .
kalau de gambar kau sowunk pong, sumenye bikin aku pengsan ! HHA :D
kau damn sexy la bro ! melemahkan iman aku ! Heee :))
p/s: aku tak suke owunk badan kepeng coz nampak macam tak cukop makan Hha :D

spesel edition sket pasal ex-pacar aku yang latest neyh .
kerane ape ? kerane dye yang mintak break ! Heee :))
tak penah nye de boy yang nak mintak break nan aku kecuali dye .
*patotnye aku sedih, tapi aku bangge gila bile bercerite pasal neyh. Hha :D
kenape break ?
ala, dah name pong kapel. kalau tak gadoh memang tak sah !
hmmmm....

tertanye-tanye tak mengape aku letak gambar pelakon tari tirana ?
nak story sket neyh .
bile taim aku nengok NEO(ammar), of kos aq engat ex-pacar aku neyh .
muke memang same gila gila !
just badan je la yang beza coz NEO neyh body builder, si NIK neyh plak "kepeng"
Hha :D *namo mare ye NIK

memang memang ! dye yang mintak break .
then tetibe mintak maaf n nak aku balek .
hey hey, prinsip aku :
if u want to blah from my life, just go n dun find me again. forever !
*pssst de salah speking meking tak ?? Hha :D
las mesej dye (aku still simpan tau coz aku rase cam spesel gila !!)

maafkan aku sang arnab
sepanjang kite menjadi kekasih
maafkan aku yang tak mampu menjadi seperti seorang kekasih
aku tak pandai dalam segala hal
maafkan aku seikhlas mu...

cam nak nanges aku bace, tapi aku gagahkan diri la .
Hha :D
maybe aku akan jumpe lelaki yang lbey better daripade dye .
siape tau kan ??? Heee :))

to NIK MOHD HANIS :
paswot FACEBOOK memang tak nak tuka kea ???
Hha :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: