Saturday, February 27, 2010

mis my old fren :(

today, belajar kereta kali ke-2 ouh !
still kekok pegang stereng ,
damn it !!
tangan tak bedung maybe .
HHA :D
pagi tuh sampai jea at BENTARA HARUNG ,
jumpe member taim skula .
HANIF .
belajar kereta and motor jugakkk ,
cam biase la ,
aku neyh sentiase diperolokkan oleh dye .
HHA :D
teman tapi mesra gitu .
saje nak story ,
aku jumpe member taim chess !
lupe suda name dye .
wanna flash back my memory maaaa ,
name dye de bunga bunga siket .
hmmm....
oh yeah !
mawar nadia .
name sedap doe, owunk nye pong lawa .
:))
tapi tapi !
satu kejadian memalukan telah berlaku !
as well ,
tangan aku sentiase gatal untok membuka serta menutop zip .
( except my zip suar !! ) --"
beg si mawar nadia neyh pulak ,
betul betul at sebla aku .
and taim tenga berborak nan dye menceritakan kisah lame ,
aku tak sedar tangan aku main main zip beg dye .
haiya ,
dye nengok jea la .
bile aku pasan tabiat aku tuh ,
aku teros brenti ,
and dye macam cek cek bahagian zip yang aku bukak tuh ,
then ,
dye teros amek purse dye masok dalam kocek suar !
arghhhh !!
dah sah sah dye engat aku nak selongkar barang dye .
huhu
malu malu !
pahtu, aku and dye senyap jea la .
muke tak macam cannot go pulakkk kan taim tuh .
.......................................
taim balek tuh kan ,
aku terserempak nan HOCK SENG !
member kelas aku .
walawei ,
makin nsem and kacax doe !
HHA :D
dye pasan aku ! tak sangke ^^
tapi tak dapat borak lame coz dye nak belajar moto .
huhu ,

tetibe indu pulak aku at member taim skula .
betol la cakap abang ejan ,
aku dulu penah cite nan dye ,
aku tak sabar gila nak abes skula ,
and dye cakap jangan hepi sangat bila dah abes skula ,
t lame lame rase indu gila .

^^ taim form 3 /aku si gedik kanan blakang skali, kepale senget (--")

^^ taim form 2 / aku paling huduh ! HHA :D (kanan blakang skali)

p/s : nape tade gambar klas taim form 4 and form 5 erk ???

~ DA n ~

0 kutukan ?: