Sunday, February 21, 2010

sweet memory ?

urm_
yesterday ! malamnyer.....
aku on YM je ,
tetibe de sowunk mamat neyh tegor aku ,
his name........
NIK MOHD HANIS !
ces, memang bosan tahap gila ah .
kununnyer kate nak "rujuk" aku balek .
tak hingin !!!
*but i tink i'm still love him, but it's just a little, HHA :D
*because i tink skandel is suit por me than kapel ,
(pebende la aku merepek kejadah haram tuhh ?? just ignore it !! )
tapi tapi !
aku agak berase jeles la tengok gambar dye kat MYSPACE.COM dengan gurl len ,
HHE :))

petang tadi taim aku tenga syok tito, si NIK neyh miskol pulak .
series cakap, aku neyh R I M A S G I L A !
malas aku nak layan, layan tito aku agy bes !
BHAHAHAHAHA :D
*agak kejam jugakkkk

urm_
malam aku o9 MYSPACE.COM
de sowunk mamat neyh wat aku panas pulak kan .
aku tulis at status YM aku : bile nak pukol 9 neyh ?
then de la sowunk bangkai neyh komen at aku nye status tuhh .
" eh, bukan ko de show ke =halimah jongang= "
cam tak babi lak mulot dye .
tau la gigi aku setaraf cam tuh .
HHA :D
oh ? baru teringat kejadian malang yang menimpe aku .
ape ape ?
urm_
aku neyh dah la memang minat gila gila dengan air kelapa ,
petang tadi my daddy beli pulak air tuh .
then, dah sampai ke malam pong air tuh still tak abes .
seperti biase aku neyh tukang mengabeskannyer la .
Hhe :))
sedut sekali ,
dalam ati aku " pesal manis sangat air kelapa neyh ? "
sedut yang kedua kali ,
susah pulak, and i tink isi kelapanyer tersangkut .
then, aku pong tengok tengok la .
..................
WTF !!!!!!
de "babi punye sedare" pulakkkk dalam tuh !!
pe agy ,
aku tros ke singki ,
kumur mulot pakai sabun basuh pinggan .
*coz panik gila !
HHA :D
serabai punye binatang .
haih !
sebagai bukti >>>>>>
^^ sori if gambar tak bape clear :)

HHA :D
maybe memang pengalaman "manis" taim cuti neyh kottt .
urgh ,
punye la geram dekat binatang neyh ,
aku penyek kan perot dye pakai sudu ,
then aku bagi tenggiling aku main .
HHA :D
*sekali agy aku menjadi kejam .
:)
~ DA n ~

6 kutukan ?:

adnenanz said...

hai hai!
errr, nana.
"vavi punye sedare" tu cicak ka??
EUWW!

dari nina.

adnenanz said...

eeeeeiuuuw..jap agi nana jdi cicak women.aji

NHDiana said...

to NINA :

ya !

(dengan muke bangge)

HHA :D

NHDiana said...

to mrs aji :

HHA :D

wbbt said...

haha!!

nana,aku rindu kaw la weh..

NHDiana said...

Hha :D

aku pong indu kau plus plus la babe !

:))