Friday, February 5, 2010

funny ke ? Hha :D

petang panas terik yang amat sangat !

naek basah ketiak aku walaupong kipas at umah dah aku on sampai 3 .
aish aish aish .

nak story neyh .
biler engat engat, aku nak tergelak jek Hha Hhi Hhu
taun lepas, ntah la macam mane .
de la sowunk budak form 3 low klas, mintak aku jadi akak angkat dye .
mule mule uw, aku engat cam bes je nak main main kan .
las las, muke budak neyh betol betol wat aku rimas nak mampos .
mane tak rimas, biler taim aku lalu kelas dye ,
nengok aku. tenung aku
eiuuuu, geli pulak biler engat engat balek .
member member aku pulak dok gelar dye "adeq gigi"
*kerane gigi dye sentiase terkeluar dahulu (dat mean jongang la)
kejam banget !!! Hha :D
teringat pulak aku at cite siaran astro PRIMA .
ala, yang lagu dye cam neyh :
jongang jongang jongang
oh halimah jongang
halimah gigi jongang

Hha :D
lagu cam bangang je kan kan kan ?
wahai pemilik gigi jongang ,
janganlah korang malu dengan kehadiran gigi korang yang seumpama itu .
kerane at dunie neyh mane la de manusie sempurna .
*rahsie: gigi aku jenis kapak BESARRR PUNYER !! Hha :D

pesal la tetibe cite pasal gigi gigi neyh ??
sensitif giler !
dah dah, aku tuko topik. Hhe :))

ari neyh, tetibe je de nombor tak dikenali tepon aku.
tadenye la aku nak angkat. Hha :D
then, aku saje saje la mesej nombor uw .
rupe rupenye, ex-adeq angkat aku !
argh !!! rimas rimas n rimas .
aku mesej dye pong, nyamar jadi owunk len .
nak tau aku borak pe ? Hhe :))

cam biase la yekkk, aku si merah. n aku letak budak neyh kuning.
coz what ?? dye selalu bikin gua penink pale . Hha :D

spe neyh ?
ni iwan.
iwan mane ?
ni DIANA ea ?
Bukan der . DIANA mane ko carik ?
DIANA dak TAMAN MEGAH. Ni cpe ?
oh. sori la. dye dah tuko num. neyh member dye. ko wan mane der ?
member dye ke ?
Ni adeq angkat dye. num dye bape ar ?
nak num dye ? dye tak bagi member member dye pas pas num dye .
agypong, dye dah kate if de owunk kontek num lame dye ,
dye suwo blah. sori k. aku chow dulu ar. de keje .
tolong la. ni adeq angkat dye. tolong plz...

then ? apakah yang terjadi seterusnye ? Hha :D
perangai aku cam biase la. mane la makan rayuan rayuan neyh .
jaat kan aku ? Ngeeee .. :))
aku tak eply mesej budak neyh pas uw .
rimas giler giler giler bapak .

p/s: tak lame agy aku akan betol betol tuko nombor ! Hha :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: