Friday, February 5, 2010

pimple ouh pimple ?!

^^gambar aku yang jelite akibat "kawah" yang melande. Hha :D

hey oh hey oh .
topik jerawat or senang kate pimple .
atau dalam bahase aku, kawah Hhe :))

biler stat de kawah neyh ?? taim form 1 kottt .
kenape ?? kuat berangan kottt. stress belajar kottt .
ntah la !
dun noe n dun noe la. maybe aku jenis malas cuci muke .
biler kawah stat melande ,
mule la aku tergedik gedik nak cari facial foam .
jenis itu n jenis ini. dah macam macam aku try ,
tak ilang jugak .

list of da product yang aku pernah gune :
- AVON
- CLEAN n CLEAR
- BIORE
- OXY
- CLEARASIL
- FANBO'
- sabon ntah jename pe my daddy beli. seciput je dalam RM40. giler mahal !
- FOLLOW ME - latest

aish aish aish .
kepade manusie di luar sane yang senasib nan aku ,
aku tinggalkan artikel las yang aku copy dari site tah mane . Hha :D
nikmatilah....

ANDA BOLEH MENGHINDARI @ MENGAWAL JERAWAT MELALUI :

mencuci muke 2x sehari dengan menggunakan facial foam jenis lembut
" peh peh peh, nampaknyer lom cukup 1 bulan dah kene beli facial foam baru Hha :D "

mengelak daripade menggunakan alat kosmetik yang berasaskan minyak
" like what uh ? slalu gune product SILKYGIRL, tak terpikir nak bace label "

makan sayur or buah-buahan dengan kerap
" hmmm... perkare paling aku benci. buah is oke la but da sayur... Hha :D no komen ! "

lebihkan minum air kosong
" tahukah anda kandungan gula boleh memperbanyakkan agy jerawat ?? Hhe :)) "

bersenam
" agy 1 perkare paling aku benci (ptot la gemok) Hha :D "

mengamalkan teknik merelakskan
" camne uh ?? titow kottt. :)) "

*stating ari neyh aku nak mengamalkannyer . ^^

~ DA n ~

2 kutukan ?:

adnenanz said...

ayat ko uh...
"stating ari neyh aku nak mengamalkannyer"
semoga berjaye :))
yea, me too!!
.nina.

NHDiana said...

Hha :D